Світова автомобільна криза продовжується Серпень для всієї Європи і не
тільки для неї став місяцем розчарувань і втрат, а вересень став
місяцем згасаючих надій.
І якщо раніше була ще хоч найменша
надія, що ринок повернеться до позитивної динаміки, то за підсумками
вересня про це навіть не доводиться мріяти.
Нагадаємо, що в
серпні майже на всіх найбільших авторинках Європи продажі впали: у
Франції - на 7,1%, у Німеччині - на 10,4%, у Великобританії - на 18,6%,
в Італії - на 26,4%.
Також «здали» найбільші азіатські ринки,
другий і одинадцятий за величиною у світі, на яких була розрахована
компенсація зниження попиту з боку західних країн. Вони повною мірою
відчули на собі світову фінансову кризу, високий рівень інфляції й
дороге пальне, що, природно, відбилося й на авторинку. Отже
оптимістичні надії світових автовиробників не виправдалися. Природно,
вони відразу ж переключилися на автомобільні ринки, що швидко
розвиваються, на яких криза не відбилася значною мірою,
...
Читать дальше »